ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد
سرخط خبرها

توضیح سازمان سنجش درباره لو رفتن سوالات کنکور ۹۹

  • کد خبر: ۳۹۸۰۰
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
  • ۳
توضیح سازمان سنجش درباره لو رفتن سوالات کنکور ۹۹
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور: در حال حاضر صحت یا عدم صحت این عکس ها توسط حفاظت سازمان سنجش آموزش کشور در دست بررسی است و نتیجه آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب در واکنش به انتشار تصاویری از سوالات آزمون امروز که در شبکه های مجازی در پخش شده است، اظهار کرد: در حال حاضر صحت یا عدم صحت این عکس ها توسط حفاظت سازمان سنجش آموزش کشور در دست بررسی است و نتیجه آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: آیا کنکور هنر لو رفته بود؟


وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۸۰ هزار و ۷۱۶ داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را برای شرکت در ۵ گروه آزمایشی دریافت کرده اند، تصریح کرد: تعداد ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و تعداد ۳۱۰ هزار و ۹۵۹ نفر نیز در گروه آزمایشی علوم انسانی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند و آزمون این داوطلبان از ساعت ۸ صبح امروز  پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه در ۷۷۷ حوزه امتحانی برگزار شد.


بیشتر بخوانید: داوطلب منتشرکننده سوالات کنکور هنر دستگیر شد + عکس


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور روز گذشته نیز از دستگیری داوطلب منتشر کننده سوالات کنکور هنر خبر داده و گفته بود داوطلب مبتلا به کرونا که در محل جداگانه‌ای آزمون می‌داد، این سئوالات را منتشر کرد.

 

فاطمه زرین آمیزی پیش‌تر در این زمینه گفته بود که یکی از داوطلبان گروه آزمایشی هنر در آزمون صبح موفق به بردن گوشی همراه خود به جلسه آزمون شد و بخشی از سوالات این آزمون را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. این داوطلب در بیمارستان طالقانی آزمون می‌داد که با سوءاستفاده از عوامل اجرایی و شرایط کرونایی خود توانسته بود بعد از پایان آزمون دروس عمومی از سوالات عکس بگیرد و منتشر کند.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
8
با این وضع باید کنکور کنسل بشه وقتی اینطوری داره عکس می یاد بیرون . شما ببینید چه تعداد زیادی عکس گرفتن بجواب هارو گرفتن گندشم در نیومده. اگر سه درصد تقلب کردن و عکس گرفتن و خدا میدونه .خوب پس صندلی های خوب دانشگاه پر شده. توی این کشور به این بزرگی بعید هم نیست که این مقدار باشه.ماشالا به حفاظت سنجش ماشالا به وزیر که امادگی کامل داشت ماشالا ماشالا!حالا باید جوابگو باشید و ازمون لورفته دوباره باید برگزار بشه حق بچه ها از بین رفته دستگیری چه فایده داره نون و اب واسه بقیه نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
3
آقایان مسئولین سنجش که دارید همه چیز رو لاپوشونی می کنید ، بهتره به این نکته هم توجه کنید که اونایی که قصد تقلب نداشتند عکس سوال ها رو گرفتند و به صورت عمومی منتشر کردند. و شما هم رفتید گرفتینشون. ( ببین چقدر امنیت برگزاریتون پایین بوده که یه همچین آدم های ساده ای که حتی قصد تقلب نداشتن و نمی فهمیدن اگر این عکس هارو منتشر کنند به راحتی شناسایی میشن و براشون دردسر میشه ، تونستن موبایل ببرن سر جلسه و استفاده کنند.)

حالا ببین چقدر آدم که قصدشون تقلب بوده ، موبایل بردن و استفاده هم کردن و شما اصلا متوجه نشدید!!!!!!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
3
سلام
سوالات کنکور تجربی99لو رفت کسی هم پاسخگو نیست اگه مسولین به فکر بودن کنکور را باید دو مرتبه میگرفتن چون لطمه بزرگی به اونهایی میخوره که پارتی نداشتن سوالات به دستشون نرسیده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->